tromaktiko: Εμβολιασμός στη Φλώρινα με το Τ.Ε.Β.Ε.

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Εμβολιασμός στη Φλώρινα με το Τ.Ε.Β.Ε.



Σημερα το πρωι επρεπε να εμβολιαστεί η κορη μου, 5 χρονων, στον παιδιατρο που πήγαινα μεχρι τωρα έφαγα ...πορτα, παίρνω τηλ. στο Τ.Ε.Β.Ε. της Φλώρινας και η υπάλληλος μου απαντησε πως δεν γνωριζει τι γινεται πλέον με τους γιατρους του Τ.Ε.Β.Ε. και μου εδωσε να μιλησω με τον προϊστάμενο της. Ο προϊστάμενος στην ερωτηση μου που πρεπει να πάω, μου απαντησε στο κεντρο υγειας Αμύνταιου (ΜΕΝΩ στην περιοχή) και πως δεν υπαρχει κανενας γιατρος του Τ.Ε.Β.Ε. ούτε στη Φλωρινα ουτε στο Αμυνταιο. Οπως καταλάβατε μου γεννήθηκε η απορία, λοιπόν, να τον ρωτησω για ποιο λογο πληρώνω 930 ευρω στο Τ.Ε.Β.Ε. κάθε 2μηνο (δεν τους χρωσταω ουτε μια δοση), μου απαντησε οτι δεν ειναι αρμόδιος να μου απαντήσει, ρωτάω λοιπον τι γινεται στην Ελλάδα; Θα πληρωνουμε ενα κρατος ντα..τζή που υπαρχει μονο για να εισπράττει;; Ποιος ειναι αρμοδιος να απαντήσει; Αφου δεν μπορουν και εχουν πλέον χρεοκοπήσει, γιατι εχουν χρεοκοπήσει, αυτο ειναι το μονο σίγουρο, ας τα παρατησουν και να φυγουν, να δουμε τι μπορουμε να κανουμε μονοι μας. 

Υ.Γ. Οσο για τους υπολοιπους συναδέλφους του Τ.Ε.Β.Ε. περαστικά μας!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!